wtorek, 22 czerwca 2010

Genialna Kampania Converse w AdWords

Kolejny przykład jak kreatywnie można wykorzystać linki sponsorowane. Kampanie AdWords zawsze miały problem z kampaniami brandingowymi głównie ze względu na ograniczenia kreatywne. Jednak agencji, która stworzyła i zaplanowała kampanie dla Converse udało się wymyślić coś co skutecznie wykorzystuje cechy wyszukiwarek internetowych do budwania wizerunku marki - pewne grupy użytkowników Google szukają informacji na podobne tematy posługując się zbliżonymi frazami kluczowymi. W ten sposób udało się wyodrębnić i zdefiniować grupy docelowe i zaproponować im wartościowy przekaz. To co najbardziej interesujące z punktu widzienia planowania kampanii to słowa kluczowe jakie zostały kupione. Bardzo niszowe, a przez to mało konkurencyjne, a dalej, tanie. Dodatkowo strony zbudowane na potrzeby tej kampanii to nie typowe landing pages, ale zgrabne połączenie informacji i viral marketing. Wszyscy sędziowie dają po 10!

Converse Domaination from Ross Martin on Vimeo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz