poniedziałek, 7 czerwca 2010

Czy Search Może Być Sexy?

Marketing w wyszukiwarkach nie kojarzy się zbytnio z kreatywnością. Pozycjonowanie ani trochę, a w kampaniach PPC też nie łatwo wykazać się czymś nowatorskim. Buduje się listę słów kluczowych, wymyśla krótki, chwytliwy tekst i puszcza w cyberprzestrzeń. Search zawsze lepiej sobie radził z kampaniami direct response niż z kampaniami wizerunkowymi. Tym większe uznanie budzą te kampanie w wyszukiwarkach, w których ich twórcy pokazują, że to medium ma swoją kreatywną formę. A jeszcze większe brawa należą się tym, którzy nieszablonowo podchodzą do planowania mediów i potrafią ich zręcznie użyć w nieszablonowy, ale skuteczny sposób. Oto i przykład.




Alec Brownstein, 28 letni copywriter w jednej z nowojorskich agencji reklamowych nudził się w pracy latem ubiegłego roku marząc o naprawdę kreatynej robocie dla prawidziwie kreatywnego szefa. Bawiąc się w Google Alec zauważył, że gdy wpisze w wyszukiwarkę nazwisko wymarzonego pracodwacy nie pojawiają się żadne reklamy. I zadziałał. Teraz Alec pracuje w Young & Rubicam New York

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz