środa, 8 września 2010

Google zmienia algorytm


25 sierpnia Google ogłosił zmianę, którą wprowadzono w algorytmie stosowanym w organicznym rankingu. Nowość dotyczy zwiększenia liczby rezultatów wyświetlanej dla jednej witryny. Dotychczas ten sam URL pojawiał się jedynie dwukrotnie w organicznych wynikach. Teraz adres jednej strony może pojawić się aż osiem razy. Aby tak się stało zapytanie (słowo kluczowe) musi bardzo wyraźnie wskazywać na zainteresowanie szukającego daną stroną. Dzięki temu użytkownik Google będzie mógł szybciej dotrzeć do interesujących go treści zawartych na stronach danej witryny. Więcej o zmianach w algorytmie w Google.
Ciekawą analizę skutków, jakie może spowodować zmiana w algorytmie znajdziemy na blogu iCrossing. Według autora z modyfikacji skorzystają najbardziej właściciele znanych, dużych marek oraz ... Google.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz